Moonlighter
Her maceranın hesabı verilmeli Uzun zaman önce arkeolojik bir kazı sırasında çok sayıda kapı keşfedildi. İnsanların bu tarihi geçitlerin farklı dünya ve boyutlara açıldığını fark etmesi de uzun sürmedi. Kazı alanının yakınında Rynoka adında, sınırsız hazineleri aramaya çıkacak kadar cesur ve korkusuz maceraperestlere hizmet eden küçük bir tüccar köyü bulundu. Moonlighter rouge-lite stili öğelerle dolu bir Aksiyon RPG oyunudur. Gizliden gizliye kahraman olmayı hayal eden maceraperest bir esnaf olan Will'in günlük rutinini keşfet. Dükkanı idare et Rynoka'da ticaret yaparken ürünleri satışa sunabilir, fiyatlarını kendine göre dikkatle belirleyebilir, altın madenlerini yönetebilir, yanına yardımcı alabilir ve dükkanını yükseltebilirsin. Ama dikkatli olmakta fayda var. Bazı karanlık kişiler değerli mallarını çalmaya çalışabilir! Savaşta tarzını ortaya koy Farklı düşman ve patronları yenerek mücadelenin ve derin dövüş mekanizmalarının keyfini çıkar. Dövüşün derinliği silahlar, yetenekler, düşmanlar ve çevre arasındaki etkileşime bağlı. Sana uyan mücadele tarzını bul. Köyün zenginliklerini geri kazan Bu küçük tüccar köyünün zenginliklerini geri kazanmak için diğer köy sakinleri hakkında daha fazla bilgi edin. Yeni işletmelerin kurulmasına yardım et ve huzurlu Rynoka köyünde bu işletmelerin büyümelerini seyret. El işleri ve büyüler El işleri ve büyü sistemi ilerlemen için hayati önem taşır. Yeni zırh ve silah üretmek ve var olan ekipmanlara büyü yapmak için diğer köylülerle işbirliği yapman gerekecek. Bu sayede esnekliğini artıracak ve ekipmanının kullanım şeklini zenginleştireceksin. Ganimeti al Kapılardan yabancı dünyalara eriş ve egzotik medeniyetlerden değerli maddeleri topla: kaynaklar, silahlar, zırh ve özel eserler. Ama her şeyi taşıyamazsın! En karlı ganimetleri seninle almak için eşsiz envanter sistemini akıllıca kullan. Kapıları aç Kapılar farklı dünyalara açılır. Her koşu rotası eşsizdir ve seni akıllı kararlar almaya zorlar. Bir sonraki adımda neyle karşılaşacağını asla bilemezsin. Bu yüzden her şeye hazırlıklı olman gerek.