The Green Light + The Stairwell
Tek bir pakette sunulan iki atmosferik korku deneyimiyle gerilim dolu bir yolculuğa hazır olun. The Green Light oyununda, özgürlük arayışındaki çaresiz bir adamın, kendisini içsel karanlığıyla yüzleşmeye zorlayan uzak bir fenere doğru yaptığı yolculuğa tanıklık edin. Ardından, devasa bir binayı garip anomaliler için incelemeniz ve yukarı mı yoksa aşağı mı gideceğinize karar vermeniz gereken psikolojik korku oyunu The Stairwell'de gözlem yeteneğinizi test edin. Psikolojik gerilimle yüzleşin, ince detayları fark edin ve bu gizemden sağ çıkıp çıkamayacağınızı görün.