Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga Bundle
Hanımlar. Geri döndüm! Yeni maceram Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry, nasıl bir kaderin cilvesi ben de bilmiyorum ama beni 80'lerin sonlarından alıp 21. Yüzyılın başlarına koyuyor ve vay canına... Dünya çok değişmiş! Selam Canım, tekrar ıslanma zamanı! Henüz bitirmedim ve Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice'da hâlâ seni hayal ediyorum. New Lost Wages'dan ayrıldım, Cancum'da mahsur kaldım ve tek gerçek aşkım Faith ile evlenmek için hazırlık yapıyordum. Ancak beklenmedik durumlar bize engel oldu ve tekrar ayrı düştük! Ünlü, güneşli ve devasa Kalau'a takımadalarında bir yerde ve onu bulmam lazım. Bana yardım et. Onu en kısa sürede bulamazsam çıldıracağım!