Undisputed
Boks geri döndü! Undisputed, profesyonel boks topluluğunun yanı sıra kendini bu spora adamış dövüşseverler tarafından özenle geliştirilen özgün bir boks oyunudur. 24 Mayıs'ta bize katıl ve ringe hükmet! Yenilikçi ve Özgün Boks Oynanışı Boks yumruk sallamaktan ibaret değildir. Ring, dövüşçülerin saldırı açısını seçebileceği, tuzaklar kurabileceği ve akıllı taktiklerle rakiplerini alt edebileceği stratejik bir savaş alanıdır. Bu nedenle Undisputed'a çok katmanlı dövüş mekanikleri ekledik ve yumruk sanatında ustalaşmak için her zamankinden daha fazla kontrol sağladık. Ringde kolaylıkla dolaşmana yardımcı olacak Loose Movement modunu da içeren devrim niteliğinde ayak oyunu mekaniği. 60'tan fazla yumruk çeşidi. Farklı açılardan ve yönlerden yumruk savurabilir, rakiplerini aldatarak kontra yumruk da atabilirsin. Savunma ustası olmak için gereken tüm araçlar var: Slip yumruk, eskiv, kaçınma ve blok. Fizik tabanlı etkileşimler sayesinde yumruklar bazen gardın etrafından, hatta içinden geçebilir. Daha önce hiç olmadığı kadar yakın ve kişisel ring dövüşü deneyimi. Dövüşçülerin tarzlarını ve yeteneklerini farklılaştıran 50 özellik ve nitelik. Amatörlerden "pound for pound" ustalarına kadar herkes için çeşitli yapay zekâ stilleri ve zorluk ayarları. Boks Dünyası Undisputed'a eşi benzeri görülmemiş bir özgünlük katmak için gerçek boksörler, federasyonlar ve markalarla lisanslı iş birlikleri yaptık. Muhammad Ali ve Sugar Ray Robinson gibi efsane isimlerden Canelo Alvarez, Terence Crawford ve Tyson Fury gibi boksun modern şampiyonlarına kadar lansmanda 70'ten fazla lisanslı dövüşçü olacak ve daha fazlası gelecek. Öncülerden Claressa Shields, Katie Taylor, Jessica McCaskill, Seniesa Estrada ve Ebanie Bridges'in yer aldığı heyecan verici kadın boksör kadrosu. WBC, British Boxing Board of Control ve diğer gerçek boks organizasyonları. Everlast, Empire Pro Tape ve Adams gibi boks ekipmanı ve giyim markaları. CompuBox'u içeren yumruk istatistikleri ve sunumu. Efsanevi Jimmy Lennon Jr.'ın yaptığı dövüşçü tanıtımları. Değerli hakem Kenny Bayless. Sürükleyici Görüntü ve Ses Deneyimi Undisputed'ın gerçek boks gibi görünmesi ve hissettirmesi için büyük özen gösterdik. Son teknoloji tarama teknolojisini kullanan inanılmaz detaylı boksör modelleri. Japon stadyumlarından Güney Amerika spor salonlarına kadar dünyanın farklı yerlerindeki çeşitli mekânlarda dövüş. Gerçekçi hasar, aşamalı ter ve yüz deformasyonu. Todd Grisham ve Johnny Nelson'ın uzman yorumlarının yanı sıra ring yürüyüşleri ve hakem talimatlarının yer aldığı yayın sunumu.