PowerWash Simulator
PowerWash Simulator ile basıncı serbest bırak! Yüksek basınçlı suyun dinlendirici sesiyle tüm dertlerin akıp gitsin. Basınçlı yıkayıcını aç ve bulabildiğin tüm tozu ve kiri yıka. Kendi basınçlı yıkama işini kur, yeni araçlar, güçlendirmeler ve daha fazlasını açarak her yeri tertemiz yapmanın basit hazzına var. MAHALLEYİ YIKAMA ZAMANI Kariyer modunda işini geliştir ve tozlu Muckingham şehrinin dört bir yanında kirli işler yap. Doğru veya yanlış, zaman sınırı veya nihai bir puan yok, yalnızca sen ve stres atmak için ihtiyacın olan araçların var. Temiz bir başlangıç mı yapmak istiyorsun? Serbest oyun modunda en sevdiğin bölümleri oyna ve rahatla. BASINÇLA YIKA VE RAHATLA Rahatla, gevşe ve çevrimiçi eşli modda arkadaşlarınla oyna! Kariyer modunda en yakın arkadaşına bir yardım eli uzat veya serbest oyun modunda en fazla 6 arkadaşınla birlikte etrafı ıslatarak sunucu oyuncunun bitirdiği tüm işlere baştan girişin. TEMİZLİĞE DEVAM Daha fazla baskı istiyorsan mücadele modunda en yüksek puanlarını geç! Farklı senaryolarda kirle savaş, zamana karşı mücadelede zamanla yarış veya su mücadelesinde olabildiğince az su kullanarak isabetliliğini sına. TEMİZ EĞLENCE Grafiti, çamur, yosun ve küf; hiçbir kir senin yıkayıcılarının, uçlarının ve uzatıcılarının karşısında duramaz. Farklı kir türleri farklı sağlamlıklara sahiptir, bu yüzden teçhizatını seçerken taktiksel düşün. Havalı görünmek mi istiyorsun? Görünüşünü yıkayıcı görünümleri ve eldivenlerle özelleştir! RAHATLAMA VE MEMNUNİYET GARANTİLİ Olağan temizlik delilerinden pis kısımlara girmek isteyen oyunculara kadar herkes bu oyunu zevkle oynayabilir. Bahçelerin, kaldırımların, araçların ve umumi parkların kirini söküp atarken rahatlatıcı atmosferin ve stressiz temponun tadını çıkar. Hepimiz günlük hayatlarımızda strese maruz kalırız, bu yüzden arkana yaslan, rahatla ve dertlerinin akıp gitmesine izin ver. TUVALİN DÜNYA İstediğin şekilde temizlik yaparak sanat eserleri üret. Uçların fırçan, mahalle ise tuvalin. Yaratıcı becerilerine bir şans tanı ve kiri sanata çevir. Tekniklerini paylaş, basınçlı yıkama yeteneklerini ve çamura batmış şaheserlerini sergile!