Heavy Cargo: North & South Edition
Kuzeyden güneye: Bu bundle, temel oyun Heavy Cargo - The Truck Simulator ile Heavy South genişlemesini bir araya getirerek sana orijinal boyutunun iki katına çıkmış eksiksiz açık dünyayı sunuyor. Economy Mode ile Employee Mode arasında seçim yap ve şehirleri, otoyolları ve zorlu dağ geçitlerini aşarken güçlü MAN ve SCANIA kamyonlarının direksiyonuna geç. Heavy South ile haritanın tüm güneyini fethet: 31 yeni el yapımı görev, Uçak Fabrikası, Yük Tren Sahası ve Marina gibi 6 yeni teslimat noktası, 3 yeni dorse, 20'den fazla yeni kargo türü ve sıfırdan tasarlanmış bir rota görevi seni bekliyor. Kuzey fethedildi, güney bekliyor – tam mesafeye hazır mısın?