Heroes of Might and Magic II - Altın Sürüm
Lord Ironfist öldü ve Krallık, kavga eden oğulları tarafından acımasız bir iç savaşa sürüklendi. Söz konusu olan nihai ödül: toprağın kontrolü ve kraliyet tahtının varisliği. Kötü niyetli gaspçıyı destekleyip kötülük ordularını mı yöneteceksiniz, yoksa adil prensin yanında olup halkı zulümden mi kurtaracaksınız?