Wylde Flowers
Wylde Flowers, cadılık soslu sıcak bir yaşam ve çiftçilik simülasyon oyunudur! Bir gizemin perdesini aralarken farklı insanlar, sihir ve büyülerle dolu bir dünyaya dal. Büyükannesine aile çiftliğine bakmada yardımcı olmak amacıyla samimi, kırsal bir adaya gelen Tara rolünde oynayın. Büyülü diyarlar, güzel sahiller, gizemli ormanlar ve cana yakın Adaliman kasabasını bulabileceğiniz içten bir dünyayı keşfedin. Açığa çıkmayı bekleyen sürükleyici bir geçmişe sahip, tamamı seslendirilmiş karakterlerden oluşan büyüleyici bir kadroyla tanışın. Arkadaşlar edinin ya da romantik bir maceraya atılın. Wylde aile çiftliğini taze sebzeler, meyve ağaçları ve sevimli yavru hayvanlar ile dolu verimli bir yer haline getirin! Asanızı ve süpürgenizi kuşanıp büyü güçlerinizi geliştirin. Çiftliği yönetin, havayı kontrol edin, mevsimleri değiştirin ve hatta kediye dönüşün! Yüzlerce lezzetli yemek veya el emeği ürün tarifleri yaratıp satın. Balıkçılık, madencilik, zanaatkarlık ve çiftçilik, biraz da büyü yaparken bol zamanınızı geçirebileceksiniz. Kovan hakkında bilgiler edinirken aşkı bulun ve kırsal yaşamınızın keyfini çıkarın. Adaliman’ın kalbinde yaşanan esrarengiz olayların da gizemi ortaya çıkarılmayı bekliyor. Kasabayı etkileyen saklı karanlığın kaynağını bulun ve herkesi bir araya getirmenin yolunu keşfedin.