Slime 3K: Rise Against Despot
DESTE YAPMA İLE ET ÖĞÜTME BULUŞUYOR Slime 3K, derin bir deste oluşturma sistemi sunarak hayatta kalma benzeri formüle stratejik derinlik ve daha yaratıcı deneyler ekliyor. Kartlarınızın kilidini açın, yükseltin, karıştırın ve eşleştirerek çılgın silahlardan ve özelliklerden oluşan etkileyici bir cephanelik oluşturun. Her koşu için mükemmel kan banyosu düzenini oluşturun! SALDIRIDA HAYATTA KAL Düşmanlarınız her dakika daha da güçleniyor, siz de öyle olmalısınız! Herkese elektrik verin, yere asit atın, AK-47 ile cılız insanları biçin, zombileri çağırın veya patlayıcı karpuzlar fırlatın! HERKESİ PATLAT Çılgın Despot'un yaratabileceği her şeyle mücadele etmeye hazır olun: şövalyeler, mutantlar, siborg iğrençlikler, balerinler, cambazlar, etobur domatesler ve yalnızca Despot'un bildiği daha neler neler. Minik pembe insanlar, onları ezdiğinizde çok tatmin edici bir ses çıkarıyor!