Marvel's Guardians of the Galaxy
Dijital indirme bonusu: - Star-Lord için Social-Lord Kıyafeti (Erken Erişim) Bu yepyeni Marvel's Guardians of the Galaxy oyunuyla evrende çılgın bir yolculuğa koyul. Bu üçüncü şahıs gözünden aksiyon-macera oyununda Star-Lord olarak oynuyorsun. Cesur ama tartışmaya açık liderliğin sayesinde beklenmedik kahramanları sana katılmaya ikna edip bir ekip oluşturdun. Budalanın teki (kesinlikle sen değil) felakete yol açan bir olaylar zinciri başlattı ve gezegenlerarası yıkımı önlemek için sağı solu belli olmayan Koruyucuları yeterince uzun bir süreliğine yalnızca sen bir arada tutabilirsin. Element Blaster'lar, ikiye bir pataklamalar, jet botuyla uçan tekmeler... Aklına ne gelirse yap. Her şey plana uygun gidiyor sanıyorsan sürprizlere hazır ol çünkü eylemlerinin sonucu Koruyucuların her zaman tetikte olmasına sebep olacak. Bu orijinal Marvel's Guardians of the Galaxy hikâyesinde galaksinin kaderi için mücadele ederken güçlü yeni varlıklar ve ikonik karakterlerin eşsiz halleriyle karşılaşacaksın. Evrene gerçek gücünü gösterme zamanı. Hadi, yaparsın. Muhtemelen.