Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons
İkonik beat 'em up serisinin bu yeni eklentisinde Double Dragon tarzını ortaya koymaya hazırlanın. Yıl 199X ve nükleer savaş New York şehrini harap etmiş, ayaklanmalar ve suç sokakları sararken vatandaşları hayatta kalmak için mücadele etmek zorunda bırakmıştır. Şehir, tam hakimiyet için savaşırken harabelerini terörize eden suç çeteleri tarafından ele geçirilmiştir. Bu koşullara daha fazla katlanmak istemeyen genç Billy ve Jimmy Lee, çeteleri şehirlerinden kovmayı kendilerine görev edinirler. Bu alternatif hikayede hem yeni hem de tanıdık düşmanlarla mücadele eden genç Double Dragon kardeşlerin ilk başlangıçlarını keşfedin. Bu yeni roguelite yaklaşımında, her oyun yeni aksiyon için bir şans. Benzersiz ve dinamik bir seviye yapısına sahip olan oyunda, görevlerinizin zorluğu seçtiğiniz sıraya göre değişecek. Klasik ikili Billy ve Jimmy olarak oyuna girip çıkın, Marian ve Matin Amca ile değiştirin veya kendi özel hareketlerine ve benzersiz oyun tarzlarına sahip 20 ek karakteri deneyin. 2 oyunculu çevrimiçi ve yerel eşli oyun modlarında, sen ve arkadaşın arka sokakları temizlerken aksiyon dörde katlanıyor. Temel Özellikler: - TAG TAKIM AKSİYONU - İki dövüşçü seçin ve aralarında geçiş yapın, size yıkıcı kombolar, savunma ve saldırı hareketleri için çok sayıda strateji sunar. - ROGUELITE ELEMENTLERİYLE ONLARI YENİN - Dinamik görev seçme işleviyle sonsuz oyun olasılıklarını deneyimleyin; görevinizi seçtiğiniz sıra görev uzunluğunu, düşman sayısını ve genel zorluğu etkileyecektir. Her görevin sonunda karakterleriniz için rastgele satın alınabilir yükseltmelerle nerede gelişeceğinizi seçin veya oyuncularınızı görev sırasında canlandırmak için paranızı biriktirin. - 24 EŞSİZ OYNANABİLİR KARAKTER - Mücadeleye Billy, Jimmy, Marian ve Matin Amca ile başlayın. Yol boyunca jetonlar kazanarak her biri kendi oyun tarzına ve güçlü yönlerine sahip 20 karakterden oluşan çeşitli bir listenin kilidini açın. Her karakterin güçlü ve zayıf yönlerini göz önünde bulundurarak dövüş ikilinizi seçin. - DENEYİMİNİZİ VE ÖDÜLLERİNİZİ ŞEKİLLENDİRİN - Oturum başına kazanılan jeton miktarını etkilemek için oyun zorluğunu ayarlayın ve bu jetonları karakterler, ipuçları ve daha fazlası dahil olmak üzere Jeton Mağazasından içerik açmak için kullanın. Değiştirici, kalıcı ölüm ve hatta sonsuz moda girmek için kullanılabilir. - ÇEVRİMİÇİ VE YEREL EŞLİ OYUN – Bir arkadaşını kap ve en fazla iki oyuncuyu destekleyen çevrimiçi ve yerel eşli oyun modlarında arkadaşınla birlikte şehir sokaklarını temizle. - HAYATTA KALMA MODU – Sen ilerledikçe zorluk düzeyi artan bu dalga modunda, düşman yağmuruna karşı gücünü test et. Turlar sırasında bu modun ve özel arka planların kilidini açmak için jetonları kullan. - KARŞILIKLI MOD – Kimin en yüce Ejderha Savaşçısı olduğunu kanıtlamak amacıyla arkadaşlarına karşı savaşmak için iki karakter ve yükseltme seç. Bu modun ve özel arka planların kilidi jeton mağazasından açılır.