Visions of Mana Digital Deluxe Edition
Bu ürün, "Visions of Mana Tam Oyunu", "Mana Superstars Kostüm Seti" ve "Mana Series BGM Paketi" ögelerini içeren bir pakettir. Digital Deluxe Edition İçeriği: "Visions of Mana Tam Oyunu" "Mana Superstars Kostüm Seti" ・FINAL FANTASY ADVENTURE: Sumo Kıyafeti (Val) ・Secret of Mana: Popoi Kıyafeti (Julei) ・Trials of Mana: Riesz Kıyafeti (Careena) ・Legend of Mana: Elazul Kıyafeti (Morley), Lady Blackpearl Kıyafeti (Palamena) "Mana Series BGM Paketi" 26 Müzik Parçası ・FINAL FANTASY ADVENTURE Endless Battlefield, Battle 1, In Search of the Sword of Mana, Battle 2 ・Secret of Mana Into the Thick of It, Leave Time for Love, The Oracle, Meridian Dance ・Trials of Mana Swivel, Powell, Nuclear Fusion, Hightension Wire ・Legend of Mana Pain the Universe, Picturesque Landscape, The Darkness Nova, Bejeweled City in Ruins ・Children of Mana Wavering Tower of Prayer, The Sublime Lord of Lightning ・Dawn of Mana Dark Shrine, Burning Spirits, Reminiscence, Dance of the Fools ・Heroes of Mana As the Heart Wills, Such Cruel Fate ・Rise of Mana The Drip Drip Drip of Memory, The Enemy Appears *"Mana Superstars Kostüm Seti"ni indirdikten sonra, içerikleri Main Menu > Gear/Skills > Gear > Appearance'ta bulabilirsin. *"Mana Series BGM Paketi"ni indirdikten sonra, içerikleri Main Menu > Settings > Audio > Change BGM > Customize'da bulabilirsin. *Bu paketteki ürünler ayrı olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünü tekrar satın almamaya dikkat et. *Bu ürünü kullanmak için lütfen en son sürüme güncelle. Visions of Mana, hikâyesi kutsal kılıç ve mana etrafında kurulu bu oyun serisinin en son oyunu. Hikâyenin kahramanı Val ve Alm of Fire görevine yeni atanan çocukluk arkadaşı Hinna, Mana Tree'ye doğru bir maceraya yelken açar. Oyunun hayat dolu ve yarı açık dünyasında, sevimli ama bir o kadar da vahşi canavarlarla karşılaşacak, Elemental’ların gücünü kullanarak üç boyutlu ve hızlı tempolu savaşlarda çarpışacaksın. Yolda karşılaştığın dostlarla çıkacağın maceralarda, dünyanın gizlediği sırları keşfedeceksin. Kaderimize boyun mu eğeceğiz? Burada, bir klasik fantezi serisi köklerine dönüyor ve yeni bir "Mana" öyküsü başlıyor. ▸Kendine has "Mana" havası taşıyan çarpıcı grafikler Karakterler, ruhlarla dolu capcanlı bir dünyada maceradan maceraya atılıyor. ▸Dünyayı keşfetme fırsatı Göz alabildiğince uzanan bu engin, yarı açık dünyayı keşfet. Yeni yol arkadaşları "Pikul'lar" ile dünyayı hızlı ve güvenli bir biçimde dolaş. ▸Elemental’ların gücünü kullan Elemental’ların gücünü barındıran silahları kullanarak düşmanlarla savaş. Farklı sınıflar ve karakterler arasında geçiş yaparak oyun tarzına uydur ve hem üç boyutlu, hem de stratejik olarak gelişmiş savaşın tadını çıkar. ▸Nefes kesen ve sürükleyici oyun müzikleri Oyun serisi boyunca sayısız müzik parçasında emeği geçen yetenekli yaratıcı ekibinden, 100 arka plan müziği. Bölgelerdeki müzikler, maceracı ruhunu zirveye taşıyacak interaktif parçalar içeriyor.