34 Sports Games - World Edition
Oyun tarzınızı seçin: Hızlı maç mı yoksa turnuva mı? Stadyumda yarışın veya birlikte oynayın! Çok sayıda oyunu keşfedin: Futbol, basketbol, halter, trambolin, okçuluk ve hatta bowling gibi en sevdiğiniz sporları burada bulacaksınız! Ülkenizi savunun ve dünyayı dolaşın! Bir ülke seçin ve yeni dünya rekorları elde etmek için yarışın! Oyunda ilerledikçe, karakterleriniz için yeni kostümlerin kilidini açma şansına sahip olacaksınız. Yeteneklerinizi sergilemeye ve tüm zorlukların üstesinden gelmeye hazır mısınız? O zaman başlayın ve şampiyon olun!