Rugby League 26
MİRASINI YARAT! Sahaya adımını at ve şimdiye kadarki en gerçekçi Rugby League deneyimini yaşa! Kulübünü zafere taşı, kendi “Pro Takımını” kur, sıfırdan bir süperstar yarat. Rugby League 26’da oyunun merkezinde sen varsın. KARİYER MODUNDA ZİRVEYE TIRMAN: Yeni başlayan bir çaylak olarak efsaneliğe giden yolda mücadele et. Oyuncunun gelişimini yönet, sözleşmele pazarlıkları yap ve hem saha içinde hem de dışında kritik kararlar al. Kulüp efsanesi olup kupayı kaldırabilecek misin? KENDİ RUGBY LEAGUE EFSANENİ YARAT: Kullanışlı ve ayrıntılı Oyuncu Oluşturucu ile hayal gücünü serbest bırakarak oyuncunun görünümünü şekillendir, yeteneklerini detaylı şekilde ayarla. “PRO TAKIMINI” KUR: Gerçek ile hayalin birleştiği Pro Takım modu seni içine çekecek! Günümüzün yıldızlarını ve efsane isimleri içeren oyuncu kartlarını topla. Hayalindeki kadroyu stratejik olarak kur, taktiklerini incelikle ayarla ve çevrim içi ya da çevrim dışı meydan okumalarda rakiplerini ezip geç. Sert ve nefes kesen maçlar ile Rugby League’in benzersiz atmosferini daha önce hiç olmadığı kadar yoğun yaşa!