Zombie Army 4: Josiah Detective Outfit
Det är ett tag sedan Josiah såg sin kontorsdörr stängas och hörde sin sista klients klackar eka längs korridoren. Han har inte hört ifrån henne sedan telefonerna tystnade. Han vandrar samma gator som tidigare, men nu är alla hans favorithak stängda och förbommade. Hotfulla figurer lurar fortfarande i grändernas skuggor, men i dessa dagar kan ingen svara på hans frågor... Fallet går inte så bra, men det gör ingen skillnad längre – han har en helt ny uppsättning problem att lösa. Paketet innehåller: - Utseendet Josiah Detective - 2 Hattar för Josiah (Detective Fedora + Sunglasses)