Zombie Army 4: Armoured Giant Weapon Skins
De här vapnen ser ut som riktiga monster! Köp nu och applicera blodiga ben-looken till dina vapen med dessa vapenmodeller.* *Modellerna kan endast appliceras på alla vapen som är inkluderade i grundspelet – de är inte kompatibla med några DLC-vapen.