Kliv tillbaka in i ringen med den internationella ikonen Bad Bunny med WWE 2K23 Bad Bunny Edition bonuspaket*. Här ingår en ny spelbar karaktär från Bad Bunny baserad på hans Backlash '23-framträdande i Puerto Rico med mera! Bad Bunny Edition bonuspaket innehåller: – Spelbara karaktären Bad Bunny Backlash '23 – Bad Bunny EVO MyFACTION-kort – LWO-tröja med Puerto Rico-tema – MyFACTION Team-anpassningar med Bad Bunny-tema – 15 000 VC-paket Bad Bunny Edition bonuspaket ingår också som en del av WWE 2K23 Bad Bunny Edition. Basspelet krävs för Bad Bunny Edition bonuspaket. *Detta paket är inte tillgängligt i Belgien.