"Revel in what you are" med det nya DLC-paketet med Bray Wyatts återkomst ! The Revel with Wyatt Pack innehåller också franchise-debuterna av den mystiska farbror Howdy som bonus-Superstar, Human Wrecking Machine Zeus, NXT:s Joe Gacy, Blair Davenport och WWE Superstar Valhalla. Varje spelbar Superstar levereras med sitt eget MyFACTION-kort. Revel med Wyatt Pack ingår redan i WWE 2K23 säsongspass.