Gillar du dynamiska tagteammatcher i flamboyant stil är det senaste DLC-paketet för WWE 2K23 helt enkelt bara "för bra". Kliv in i ringen med Pretty Sweet-paketet, som innehåller de tidigare tvåfaldiga RAW-tagteammästarna Luke Gallows och Karl Anderson, de tidigare tvåfaldiga NXT-taglagsmästarna och de före detta NXT UK-tagteammästarna Pretty Deadly (Elton Prince och Kit Wilson), plus den nya NXT-stjärnan Tiffany Stratton. Varje spelbar superstjärna har även sitt eget MyFACTION-kort. Pretty Sweet-paketet ingår redan i WWE 2K23 Season Pass.