WWE 2K23 187 500 Virtuellt valutapaket för Xbox One
Detta valutapaket innehåller 187 500 VC (virtuell valuta) för användning i MyFACTION, samlarkortspelet i WWE 2K23. Använd din virtuella valuta för att köpa kortpaket och kontrakt för att bygga ut din drömfraktion av WWE Superstars and Legends!