WWE 2K19 Titans Pack
Krossa dina motståndare med dessa titaner i ringen! Ladda ner WWE 2K19 Titans Pack för att få tillgång till Bobby Lashley, EC3 och Hanson & Rowe, eller War Raiders som de kallar sig. Du kan även få WWE 2K19 Titans Pack genom att ladda ner WWE 2K19 Season Pass.