WWE 2K19 Accelerator
Avgör rankning och attributnivåer för varje WWE Superstar och Legend i spelet. Lås upp varje WWE Superstar and Legend, inklusive alternativa utstyrslar med Accelerator pack! Obs! Den här produkten ingår i premiuminnehållet med Season Pass.