WRC8 Legendary Pack
Detta Legendary Car-paket innehåller 3 legendariska WRC-modeller från 70-, 80- och 90-talet. Oavsett om de fick en förar- eller tillverkartitel, satte alla dessa bilar sina spår i WRCs historia. Alpine A110, Ford Escort MkII 1800 och Lancia Delta HF Integrale har alla sina unika köregenskaper som kommer av deras speciella design (effekt, växling, etc.).