WRC Generations - Peugeot 206 WRC 2002
24 vinster, 3 tillverkartitlar, 2 förartitlar ... Peugeot 206 satte sin prägel på denna era och kördes av toppförare som Marcus Grönholm och Gilles Panizzi. Med WRC Generations kan du sätta dig bakom ratten på den här ikoniska bilen och uppleva de extrema känslointryck som den är berömd för. 4 cylindrar, 300 hk och 1230 kg.