Sträck vingarna med Lyckans Fenix! Zuihō är ett mäktigt japanskt hangarfartyg med två modeller av kraftiga bombplan och förbättrad flygmaskering. Paketet innehåller: 1 st Zuihō, japanskt hangarfartyg, klass V Premium 2 dagar Premiumkonto 5 st befordringsorder 12 st kamouflage "Japanese Navy" 24 st vanliga Stridsboosters Om du redan äger Zuihō blir du kompenserad med 15 000 000 krediter. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.