Texas är det sista överlevande slagskeppet av dreadnought-typ från Första Världskriget och hon finns i World of Warships: Legends som ett slagskepp klass IV! Ta del av sjökrigshistorien med denna legend och få en massa krigsbyte på köpet i paketet Levande Historia. Paketet innehåller: - Texas, amerikanskt slagskepp klass IV - 7 dagar Premiumkonto - 10 st Befordringsorder - 30 st ovanliga boosters av varje typ Om du redan har Texas i din hamn får du följande kompensation: 1 875 000 krediter Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.