WO4U: Bonus Costume for Gaia
En bonusdräkt till Gaia läggs till. Få en ny stridsupplevelse! ■Innehåll Bonus Costume for "Gaia" ■Användning I lägret kan du välja Party > Select Costume för att byta kläder.