Werewolf: The Apocalypse - Earthblood The Exiled One Xbox One
Det här extramaterialet innehåller: - En exklusiv The Exile One-dräkt för Cahal - Mörk päls för Werewolf och Wolf - Beskydd i form av ett Ahroun-emblem broderat på dräkten Att gå i exil var det enda sättet att skydda sin familj. Ensam och långt från nära och kära, har Cahals själ mörknat med tiden. Ta på dig Cahals svarta jacka och visa stolt upp ditt Ahroun-krigsemblem och förvandla dig till en mörk varg som krossar alla som vågar hota din flock. Han kan bli till en varg och en Crinos, en enorm, farlig best. Varje form har sina fördelar: vargen kan smyga obemärkt, människan Cahal kan interagera med folk, och varulven kan släppa loss vreden och slita sina fiender i stycken.