WARSAW Console Edition
I en stad belägrad av fienden är ditt enda hopp om frihet en desperat kamp med alla till buds stående medel. Samla alla som kan slåss till ett uppror och ge dem alla vapen du hittar, så att ni kan ta er an det mäktiga hot som inkräktar på ert hem. I svåra tider som dessa måste alla – ung som gammal, man som kvinna, militär som civil – samla mod och kämpa hårt. Ta del av de olika människornas livsöden, utnyttja deras unika förmågor och se till att de blir en kraft att räkna med mot ockupanterna. Flankera, lägg dig i bakhåll, distrahera patruller och använd dig av andra taktiker så att fienderna befinner sig precis där du vill ha dem. Ska du överleva måste du se till att göra det bästa av dina färdigheter. Ta dig runt med gruppen på Warszawas gator som de såg ut år 1944, noggrant återskapade för att ge dig en så verklighetstrogen upplevelse som möjligt. Upplev historiska händelser som tillsammans med slumpmässiga element bildar din egen berättelse i den belägrade staden.