WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Takatora Todo
Bonusdräkter för Takatora Todo kommer att läggas till. Ta del av strider i en helt ny stil. Bonus Costumes till "Takatora Todo" ■Gör så här Du kan byta dräkter från lägret genom att välja "Party" - "Select Costume".