Warhammer: Vermintide 2 - Molten Motley
The Molten Motley-samlingen innehåller två premiumkosmetikföremål för Sienna Fuegonasus: huvudbonad Brazier Crown och skinet Wizard's Motley. Kosmetikföremålen kan användas på Sienna Fuegonasus Battle Wizard-klass. Om kosmetikföremålen: Brazier Crown – Huvudbonad En förtjusande trollkarlsutstyrsel som underlättar bärarens kanalisering av den ombytlige Aqshy ... och syns på flera kilometers avstånd, under rätt förhållanden. Wizard's Motley – Skin Klädsel tillhörande en magiker vid Tileas hov. Snabbt omdesignad för att vara mer praktisk än tilltalande.