Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
Samlingen Burning Soul innehåller två premiumutseenden för Sienna Fuegonasus: hatten Flame Within och skinet Maven's Cindergarb. Utseendena kan användas på Sienna Fuegonasus Unchained -yrke. Om utseendena: Flame Within – hatt Det finns inget som förser en låga med bränsle som dess frambesvärjares själ ... men akta dig när den väl börjar gro. Maven's Cindergarb Raiment – skin Det här plagget har uppenbarligen varit för nära elden ... men brann lågan på utsidan eller på insidan?