Warhammer: Vermintide 2 - Acolyte of Sea & Storm
Acolyte of Sea & Storm-samlingen innehåller två premiumkosmetikföremål för Victor Saltzpyre: huvudbonaden Manann's Favour och skinet Redemptive One. Kosmetikföremålen kan användas på Victor Saltzpyres Zealot-klass. Om kosmetikföremålen: Manann's Favour – Huvudbonad Bara stanken är tillräcklig för att få stopp på en attackerande orc. Men i desperata tider kan det vara bra med ett tilltugg nära till hands (eller huvud). Redemptive One – Skin Det finns inget standardplagg för gisslare ... men om det hade funnits, då hade det utan tvivel varit det här.