Warhammer: Chaosbane Magnus Edition
”Håll koll på det här, det är ett riktigt bra action-RPG” – Entertainment Buddha Magnus edition består av grundspelet, ett Deluxe Pack, ett Season Pass samt tidig åtkomst till spelet. Season Pass ger åtkomst till sprillans nytt extramaterial som blir tillgängligt efter spelets lansering. Deluxe Pack innehåller: _ En guldboost _ Ett paket med 4 karaktäremojis _ Ett paket med 4 husdjur till dina karaktärer I en värld sargad av krig och kontrollerad med magi måste du ta striden mot Chaos-horderna. Spela ensam eller tillsammans med upp till fyra vänner i lokal eller onlinebaserat samarbetsläge, välj en hjälte bland fyra olika klasser, och förbered dig på episka slag med några av de mäktigaste artefakterna från den Gamla världen.