Warface - Yellow Emperor Edition
Tillkalla mäktiga drakar som gör aska av dina fiender! Du får även allt drakguld du kan hitta. Denna utgåva innehåller: - "Warface" grundspel - Sex vapen ur ”Yellow Emperor”-serien - 2000 Kredits Vapen ur ”Yellow Emperor”-serien som ingår: - ACR assault rifle - Fabarm STF 12 Compact shotgun - ACR CQB submachine gun - AS50 sniper rifle - Desert Eagle pistol - Ultra Marine knife Kredits är en premiumvaluta i Warface. Med den kan du köpa vapen, rustningar, boostar, förbrukningsmaterial och mycket mer.