War Thunder - "Tracks of Victory" Bundle
Detta paket innehåller: A43 Black Prince Pack; M10 Achilles Pack; IS-2 Revenge for the Hero brother Pack; T-34-85E, 1945 Pack; M18 Black Cat Pack; М5А1 5th Canadian Armoured Division Pack. Alla premiumfordon låter dig tjäna fler forskningspoäng och Silver Lions och levereras med alla tillgängliga modifieringar. Med ett Premium-konto (kan även köpas i spelet för Golden Eagles) kommer du att tjäna fler forskningspoäng och silverlejon i strider under ett visst antal dagar. Detta är kumulativt med bonusar från premiumfordon! Ersättning lämnas inte om du köper 2 olika paket som innehåller samma fordon eller om du redan har fordonet från detta paket!