War Thunder - Black Friday Bundle
Detta paket innehåller: - Ka-50 "Black Shark" (ranking 6 USSR); - M18 "Black Cat" (ranking 3 USA); - A43 "Black Prince" (Rang 4 Storbritannien); - P-61A-1 "Black Widow" (ranking 3 USA). Alla premiumfordon låter dig tjäna ökade forskningspoäng och silverlejon för varje strid och är utrustade med alla tillgängliga modifieringar. Med ett Premium-konto (kan även köpas i spelet för Golden Eagles) kommer du att tjäna fler forskningspoäng och silverlejon under varje strid under ett visst antal dagar. Detta är kumulativt med bonusar från premiumfordon! Ersättning lämnas inte om du köper 2 olika paket som innehåller samma fordon eller om du redan har fordonet från detta paket!