Utseendekupong (Palico och jägare): tre kuponger
Med de här kupongerna kan du redigera en jägares och Palicos utseende tre gånger. Använd kupongerna på filvalsskärmen för att redigera en jägares utseende och kön, samt Palicons utseende. Du kan inte ändra jägarens eller Palicons namn. Obs: - Kan bara köpas en gång. - Kan bara användas tre gånger (en gång per kupong). - Vill du bara ändra frisyr, ögonbryn, ansiktshår, smink och kläder kan du göra det från föremålskistan i ditt rum utan att använda kuponger.