Upplev liv och rörelse med stadens passagerartrafik och blandad godsfrakt i Train Sim World: Rhein-Ruhr Osten. Njut av North Rhine-Westphalias vackra vyer i bakgrunden när du tar passagerare och gods genom den trafiktäta Rhein-Ruhr-rutten. Se till att dina tåg kommer i tid på en rutt som kämpar sig fram på två separata banor. Upplev vyer och ljud från den tyska järnvägen, antingen som lokförare, passagerare eller åskådare. Ställ dig bakom spakarna på två väldigt olika tyska tåg, DB BR 422 EMU för passagerartjänst och MRCE BR 185.5 för godsfrakt. Den elektriska simuleringen med stöd av teknisk expertkunskap och verkliga data gör att både prestanda och ljudeffekter känns mycket verklighetstrogna.