En underbar blandning av branta uppförsbackar, kulliga landskap och halsbrytande svängar kommer till liv i Train Sim World: Main Spessart Bahn, en tidlös korridor med tung gods- och passagerartrafik genom hjärtat av Tysklands landsbyggd. Reproducerad med enastående detalj som får varje station, signal- och milstolpe att kännas så verkliga att du nästan kan sträcka dig bakåt i tiden och ta på dem. Det är ditt jobb att frakta gods och passagerare på Main Spessart Bahn. Styr dina kraftfulla lok på den branta rälsen och leverera din last i tid. Oavsett om det är du som kör, åker med som passagerare eller bara tittar på, får du uppleva det bästa från vyer och ljud som tysk järnväg har att erbjuda. Ta över spakarna på två av de tyska lokomotivens moderna ikoner, elloken DB BR 185.2 och DB BR 146.2 och upplev fram- och bakdrift i manövervagnen DoppelStockwagen.