Train Sim World: BR Class 52
Obs! Train Sim World: West Somerset Railway krävs och måste köpas separat för att innehållet i detta tillägg ska kunna användas. BR Class 52 byggdes för expresståg på högsta nivå och tillbringade sina dagar med att rusa fram genom BR:s västra region i upp till 145 km/h, och inofficiella källor hävdar att det nått 177 km/h. I viket fall som helst satte det standarden för GWR:s expresskörning på 60- och 70-talet och visade att dieselhydraulisk drift kunde användas effektivt. De överlevde däremot inte och endast 7 av 74 lok finns kvar i dag och har West Somerset Railway som sitt hem.