Observera: För en fullständig upplevelse rekommenderar vi att du äger Train Sim World: Horseshoe Curve som finns tillgängligt som separat köp. Fira USA:s järnvägshistoria med NS Heritage Livery Collection för Train Sim World 3, som skildrar 9 designer på en flotta av Norfolk Southerns ES44AC-lokomotiv: - 8025 representerar Monongahela Railway - 8099 påminner om färgerna på Southern Railway - 8100 vibrerar av Nickel Plate Road-minnen - 8101 bär de ståtliga ränderna från Central Of Georgia - 8102 hänvisar till det berömda Pennsylvania Railroad, den mest ikoniska - 8103 är stor, djärv och blå med sin Norfolk & Western-design - 8104 fortsätter den primära färgparaden för Lehigh Valley - 8105 återinför Interstate Railroad - 8114 återvänder till hemmarälsen, klädd i den ursprungliga Norfolk Southern-designen Använd dessa designer på ett urval av nya scenarier och inom Timetable Mode på Horseshoe Curve.