Alla ombord till Brum! Klättra upp i den specialanpassade West Midlands Railway BR Class 323, upplev oavbruten action i modern tid i Birminghams täta pendelnätverk. Efter 25 års tjänstgöring har Class 323 gjort sig känd för sin distinkta charm, snabba drift och unika design. Cross-City Line är rik på historia och kultur. En av linjens mer sevärda stationer är Bournville, där vi hittar Cadburys chokladfabrik. Bara fabriken drar till sig hundratusentals turister och är endast en av de 25 stationerna på rutten, så kan man förstå linjens betydelse och popularitet. Res med och kör mellan Lichfield Trent Valley, Redditch och Bromsgrove, klara ruttens uppgifter eller bara skåda tåg från din favoritutsiktsplats. Anpassa dina egna upplevelser med Scenario Planner och Livery Designer och dela dem i Creators Club.