Train Sim World 2: Skottlands Pendeltåg: Glasgow - Newton & Neilston
Upplev liv och rörelse i ett modernt förortsnätverk, med klassisk elektrisk dragkraft, som ansluter förorterna med Glasgows historiska Glasgow Central i Train Sim World 2: Cathart Circle Line. Det är ditt jobb att ta kommandot för diverse tjänster på sträckan, skynda pendlare från de gröna förorterna och kraftigt befolkade städer på River Clydes södra strand, upp till Glasgows ikoniska Central station. Ta kontroll över omedelbart igenkännliga ”PEP” i form av BR Class 314 EMU, med ScotRails Saltire-livré och gå till arbetet med en mängd tjänster. Pendla mellan Glasgow, Newton och Neilston och ropa ut stationer längs med hela Cathcart Circle i både medurs och moturs riktning. Ta saker och ting i tur och ordning genom att köra tjänster från Glasgow till Glasgow och ta tågen in och ut ur Shields depå och Neilston vändspår.