Totinos Forza Motorsport 7-bilpaket
Det här tillägget innehåller 7 nya bilar som du kan skaffa, köra och anpassa: 2017 BMW #24 BMW Team RLL M6 GTLM, 1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau, 1967 Volkswagen Type 3 1600 L, 1970 Citroen 2CV, 1997 Lotus Elise GT1, 1967 Nissan R380 II och 1968 Subaru 360. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Motorsport 7-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Det här tillägget är ett av sex månatliga bilpaket som ingår i Forza Motorsport 7 Car Pass.