Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Lara Croft är tillbaka igen! Upptäck Lara Crofts originaläventyr, kärleksfullt restaurerade – nu med nytt utmaningsläge Spela de tre ursprungliga Tomb Raider-äventyren: För första gången någonsin kan du spela den kompletta upplevelsen med alla expansioner och hemliga nivåer på moderna plattformar i denna definitiva samling. Nu med mer bonusinnehåll i den GRATIS uppdateringen av utmaningsläget. Inkluderade speltitlar Tomb Raider I + The Unfinished Business-expansionen Tomb Raider II + The Gold Mask-expansionen Tomb Raider III + The Lost Artifact-expansionen NYTT utmaningsläge: Spela om nivåerna med anpassade modifierare och slutför prestationer för att låsa upp 10 nya outfits som förbättrar Laras förmågor. Lös forntida mysterier: Upptäck skatter från den antika världen genom att lösa pussel och nysta upp mysterier som förlorats under tidens tand. Äventyr världen runt: Följ Lara Croft runt om i världen och möt dödliga fiender och farliga myter. Kärleksfullt restaurerad: Upplev klassikerna med uppgraderad grafik, med möjlighet att byta till det ursprungliga polygonutseendet när som helst. Fotoläge: Fånga Lara med valfritt vapen och upplåst outfit i 21 poser, eller leta runt på banan efter gömda föremål och hemligheter.