Det här valutapaketet innehåller 6 000 mynt (5 000 + 1 000 i bonus) för användning i spelet. Använd spelvalutan för att köpa ny utrustning till din golfare, betala registreringsavgifter till lukrativa evenemang som anordnas av onlineföreningar, som insats i Skins-matcher, med mera.