Det här valutapaketet innehåller 1 575 mynt (1 500 + 75 i bonus) för användning i spelet. Använd spelvalutan för att köpa ny utrustning till din golfare, betala registreringsavgifter till lukrativa evenemang som anordnas av onlineföreningar, som insats i Skins-matcher, med mera.