Terminator Dark Fate-paket – Sarah Connor och T-800
Karaktärspaketet Terminator Dark Fate innehåller Sarah Connor och T-800 Endoskeleton till flerspelarläget i Gears 5. Det innehåller även baner, blood spray och märke. Terminator Dark Fate och dess logotyper är varumärken och intellektuell egendom som tillhör Skydance Media och används av Microsoft Corporation med licens.