SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Forget-me-not
Blooming of Forget-me-not är den första större DLC-expansionen till SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. Det innehåller bland annat en ny berättelse, vapen, dräkter och mycket annat. Innehåller följande: ・ Ny berättelse: större DLC-expansion 1 - Blooming of Forget-me-not ・ Nya kartor och grottsystem ・ Nya Divine beasts ・ Nya vapen och dräkter Kirito, Alice, Eugeo och Medina kämpade för freden i människornas rike och störtade Administrators välde. För att undvika att förlora någon som stod honom nära ... För att bli en bättre svärdskämpe ... Kirito ger sig ut med Eugeo på jakt efter ett nytt Divine Object. *För att spela DLC-expansionen Blooming of Forget-me-not måste du klara huvudberättelsen i SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. *Det finns ett paket där den här produkten ingår. Se till att du inte gör dubbla köp.